středa 21. září 2016

37 hodin do odletu

Zdravím všechny.
Dnešní článek bude takové "GET READY WITH ME".
Zhruba za 37 hodin odlétám což je takový den a půl a já se rozhodla napsat, co si sebou beru do letadla, tedy do mého příručního zavazadla.

Do letadla si toho beru pomerně hodně a proto jsem zvolila větší černou kabelku, kterou nosím například do práce. Další výhoda kromě velikosti je, že dobře rozloží váhu. Tím, že kabelka je trochu vystužená má menší efekt rozložení váhy, ale presto se bude zdát na rameni daleko lehčí.
Já už samozřejmně kontrolovala počasí a dozvěděla jsem se, že bude kolem 6°c, což je dost velká zima. Terminály jsou dost chladné a právě proto si sebou vezmu kožíškovou vestičku z New Yorku, kterou můžu použít i na přikrytí v letadle.


Počítač je pro mě nezbytnosti, jelikož plánuji napsat ještě nějaký ten článek na letišti a samozřejmně v mé cílové destinaci také. A protože mi mobil s power banku nevydrží věčně, vzala jsem si sebou také knížku a časopis ve kterém budu hledat inspiraci. Při čekání na letišti v Tunisku zaplatíte až 1000 koru za 3mb což se mi stalo minulý rok. Přibalím si samozřejmně ještě sluchátka, nabíječku, oční kapky a co je opravdu důležité jsou sluneční brýle. Vycházející slunce v 10000 metrech nad zemí je opravdu peklo.


Na letišti si plánuji koupit kávu, abych náhodou nezaspala odbavování, takže peněženku s kartičkami a penězi rozhodně zapomenout nemůžu.


Tím, že už je podzim, tak jsem si raději sebou přibalila i dešník. Zpátky domů pojedu už totiž městskou dopravou a zmoknout bych nechtěla. Nevím čím to je, ale pokaždé když přiletím, tak prší. 
Dále si vezmu sebou i amtibakteriální ubrousky, které používám dost často


A na to hlavní nesmím zapomenout. A to jsou doklady k pobytu. Především je to voucher k pobytu, bez něj bych do hotelu nemohla. Dále jsem si vzala i bloček s propiskami, kde si budu zaznamenávat různé informace a návrhy na články. 
Neopomenula jsem ani ženské potřeby. Nechci riskovat být opět bez nich a dostat do tam.


Upřímně se zdá, že je tam toho hodně, ale opravdu to tak není. Tím, že je kabelka velká a není ani moc vystužená se váha ztratí.


*o outfitu se rozepíši až na letišti. Sama totiž nevím co si vezmu na sebe
*čekejte videodeníček nebo minimálně články






Share:

3 komentáře:

  1. Moc zajímavý blog :)
    http://nicoleshyblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Super, užitečný článek! :) Já tenhle rok už bohužel nikam neletím, ale mám za sebou krásnou dovolenou v Chorvatsku :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  3. Asi jeden z nejpovedenějších článků na styl co si s sebou balím :)
    Myslím, že máš opravdu všechny potřebné věci :) Užij si let! <3

    OdpovědětVymazat