středa 21. září 2016

Jaké "nesmysly"dělám já před odjezdem

Opět váš zdravím všechny.
Rozhodla jsem se, že dnes napíši ještě jeden článek "Jaké nesmysly dělám já před odjezdem"

^Změna playlistu^ - Před každou si stahuju vždy nové písničky a měním playlist, ale na co vlastně. Možná jen hledám tímto způsobem hudbu do videodeníčku
^Neustálá kontrola počasí^ - Už 2 týdny před odjezdem koutroluji stav počasí, abych věděla co si na sebe obléci, ale na co vlastně.
Stejně ten den bude jiné počasí než má být
^Věčné přehodnocování oblečení na cestu^ - Pořád si v hlavě sestavuji jakýsi "scénář" oblečení. Vždy k outfitu v mé hlavě odeberu či přidám jednu věc, ale na co vlastně.
Přeci jen na poslední chvíli překopu můj dokonalý outfit z hlavy na něco nesmyslného
^Mazání starých fotek z dovolené^ - Tak týden před cestou se snažím smazat zbytečné soubory z telefonu, kde nejvíce zbytečných souborů jsou fotky, kde mám většinou screenshoty, ale na co vlastně.
Než odletím vyfotím ještě miliony fotek a nakonec to musím mazat v letadle, abych natočila start a přistání
^Sestavování pláni jménem "Co budu dělat na letišti" - Skoro na minuty si napíši seznam, co budu dělat na letišti. Kam půjdu, co budu jíst, kdy přijdu na odbavení, ale na co vlastně.
Zase přece nebudu stíhat, nebo se někde zaseknu nebo spíše ty obchody, do kterých chci jít budou zavřené
^Psaní článků na blog (brané také jako vychloubaní)^ - Miluji psát tipy pro cestování. Cestováním žiji stejně jako technikou. Mé tipy stejně nepoužiji, , tak na co to psát.
Né, že bych se chtěla chlubit, ale jen prostě.. Jóó chci se chlubit. Jsem na to hrdá, že část je z mých vydělaných peněz v tomto zájezdu.
^Balení zbytečných věcí do kufru^ - Vždy si napíši seznam, co si vezmu do kufr, ale stejně ho poruším, takže proč si ho psát.
Asi čekám, že spadneme někde v Andách, tak si raději sebou beru 2 roláky a ještě nůž s vidličkou a nebo, že nechci mít svůj kufr prázdný, ale ty Andy jsou pravdepodobnější





A jaké jsou vaše zbytečnosti co se týče cest :) ? Napište mi o tom v komentáři
Share:

1 komentář:

  1. "Nesmysli"?? Ajajaj! To né, hrubka v nadpisu néé :(( .. Ale jinak se s tebou shodnu ohledně písniček v mobilu a kontrolováním počasí.. :D s tím počasím jsem sle fakt na pěst, kontroluju ho klidně i týden před jednodenním výletem, přitom stejně vim, že se ta předpověď ještě třikrát změní.
    Michelle B :)

    OdpovědětVymazat