pátek 23. září 2016

Sedím a užívám si dobrou kávu

Zdravím všechny.
Právě sedím v Coste už odbavená s místem 13A. Letadlo mi letí v 6:25 a tak si pomalu usrkávám doušky lahodné kávy a vedle mě sedí mamka co surfuje na internetu..
Jsem tu už od 2:30. Miluji trávení času na letišti a to, i když jsem chodím i do práce. Nemůžu si pomoci. Je tady pro mě jakýsi klid, i když ve skutečnosti je tady děsné rušno.
Stále nemohu uvěřit, že zhruba za 5 hodin jsem na Djerbě. Čeká mě ještě mezipřistání v Monastiru na které se těším. Minule jsem si jej vychutnat nemohla. Vypila jsem dost kávy a vůbec nejedla, takže celý let spočíval v tom, že jsem svůj zrak měla stále na blicím pytlíku společnosti Travel Service. Dnes si to chci vynahradit. Koupila jsem si 2 quiche z pekárny Paul na Chodově. V ranních hodinách Paul na letišti otevírá až v 7:00 což se zhruba já budu nacházet kdesi nad Rakouskem.
Ranní lety jsou opravdu zlé z jednoho prostého důvodu. Nic není otevřené. Ani McDonald's, který otevírá až v 6:00, ale riskovat raději nebudu. Přeci chci na Djerbu a ne se ládovat tousty, i když dobrými v rychlém občerstvení.
Každopádně čekejte článek s titulkem "Jaké je to letět sama v 16ti" a také možná vyjde i vlog z mé dovolené. Vymazala jsem kvůli němu všechny mé vzpomínky.
Pro dnešní ráno je to vše. Doufám, že let si tentokrát užiji.


Share:

0 komentářů:

Okomentovat