neděle 6. listopadu 2016

NATURALIUM ANEB POMOCNÍK PRO POŠKOZENÉ VLASY

Zdravím všichni.
Na úvod bych začala se svými vlasy a vlastně i sama se sebou. Jsem ten typ člověka co zkouší rád nové věci a rád experimentuje se svou barvou vlasů. Měla jsem černé, blond, fialové, červené a spousty dalších barev. A za mé poničené vlasy stojí právě oné barvení. Měla jsem roztřepené konečky a po každém rozčesání jsem našla na svém hřebenu spousty vypadlých vlasů. Vyzkoušela jsem už opravdu hodně šampónů, které slibovali rychlé uzdravení vlasů, ale výsledek byl 10 katastrof za které jsem vyhodila zrovna ne-malé peníze. Ale teď, co mi vlastně pomohlo k tak zdravým a na dotek příjemným vlasů, jako mám teď? Ten zázrak se jmenuje "Naturalium". 
Naturalium je značka pocházející z dalekého Mexika. Vyrábějící také sprchový gel a mýdlo, které se stejně, jako šampón prodává v provedení mango, kokos, malina, jablko, broskev a meloun. Zatím jsem viděla pouze mango, které jsem si koupila den před tím než jsem odlětěla na dovolenou, dnes jsem si koupila kokos a přístě si hodlám koupit malinu. Cena se pohybuje okolo 110 korun stějně jako sprchový gel. 
Co mě první oslovilo na tomto šampónu byl design. Takový jednoduchý, ale přitom velice moderní co hned zaujme. Dále mě dostala vůně. Když se podíváte na pravo napsáno "Body to Eat" a musím uznat, že jsem nikdy neviděla šampón co by byl vážně tak k sežrání, jako je tento. Ale smutná pravda je, že pokud se vám omylem dostane do pusy při mytí hlavy, tak opravdu božsky nechutná. 
Šampón je zároveň i kondicioner obsahující vitamín B5, který má za úkol vyživit vlasy od kořínků. Nevím jak vy, ale já jsem vždy měla problém s rozčesáním mých vlasů. Dělaly si vždy sami co chtěli a mě, jako nosiče vlasů neposlouchali. 
Teď jsem si tak uvědomila, že šampón vám udělá i vlasy krásně nadýchané. Když jsem šla do školy měla jsem napohled husté vlasy až to pro měl byl i takový měnší šok. Vždy jsem měla vlasy splihlé. Teď je mám tvrdé a nadýchané a ani olej mi nepomůže vlasy "změkčit" (teď mě vážně jiné slovo nenapadne).
Podtrženo, sečteno.. Tento šampón funguje na 110% a myslím si, že teď dlouho jinou značku než Naturalium nebudu používat. 


A co vy? Máte zkušenosti s touto značkou nebo na své vlasy používáte něco jiného?

Share:

2 komentáře:

  1. Kde se dá sehnat? :)
    www.jojovictus.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho sehnala i v Albertu, ale dá se sehnat i na e-shopu.. :)

      Vymazat