neděle 19. února 2017

Na co neplatit účty, když...?


Můj nejlepší „kamarád“ mi nedávno řekl, že by bral ty doby, kdy neplatil účty a nájemné, když já si stěžovala, že chci bydlet sama. Že bych vlastně měla být ráda, že bydlím s rodiči. Rodičmi myslím mámu a babičku, která jako většina důchodců si myslí, že mají pravdu, ikdyž vě skutečnosti pravdu nemá. Jako v teorii velkého třesku „Zde leží Leonard Hoffsteterd, který si myslel, že má pravdu, tu měl však, ale jeho spolubydlící. Sheldonův epitaf „ležím vedle hlupáka“— Takže tak nějak. Pravda o důchodcích už je v éteru. Zpět k myšlence neplacení účtů. 
Ano v jistém smyslu je to výhoda. Nemáte pochůzky ohledně špatně vypočítaného plynu. Placení elektřiny a všech ostatních účtů. Ale na co nám je to neplatit, když vlastně z toho nemáme nic. Třeba já. Mám opravdu miniaturní pokoj, ve kterém jsem ráda, že se obléknu. Díky skloněné střeše se občas stane, že se praštím i s 1,57cm.  Absolutně, ale absolutně nemám žádné soukromí. Do pokoje mi můžum vpadnout teroristi a já nebudu mít ani kam se schovat. Když je mi mizerně a do pláče nemám se kam schovat. Ani na záchod, kde nám právě upadla klika. Zpátky bych se asi nedostala, ikdyž tvrdím, že toaleta je jedna z nejdůležitějších místností, co kdy člověk vymyslel. Představte si život bez ni. Když se na to tak podíváme, na co mi je sakra neplatit účty, když se ani v místě kde se nacházím necítím dobře. Kde na mě padá každodenní stres a ůzkost a kde se bojím o vybouchnutí strašidelného kotle, ve kterém se ani nevyznám. A špatně udělané garaže, kde když se vyjíždí, tak se podvozek ošoupe, otře, oškrábe. Na část podvozku musíme lepit pásku, aby se plast neodřel. A pří vjíždění do garáže dávat pozor, protože garáž je tak, tak aby se tam vešla naše „obří“ Honda Civic. Je to dost o hubu. Obdivuji svého dědu, který dokázal zaparkovat s obřím autem a ještě k tomu uplně nalitý do téhle garáže. Když zacouval, tak prý někdy „omdlel“ či jak to nazvat. Vážně nějvětší obdiv. Ikdyž svá poslední léta neviděl moc dobře, tak stále dokázal v pořádku zaparkovat. To se jentak nevidí. Snad jsem po něm.
Upřímně já se těším až budu platit účty za byt, protože budu vědět, že si ten byt si opravdu užívám na 100% , že je ten byt vybaven podle mě a podle mých potřeb. Budu si každý den úžívat bílé křídlo před velkým proskleným oknem alias terasou. Každý den si budu užívat tu super hlídanou garáž pro svého miláčka. Každý den si budu užívat kuchyň ve které s láskou budu vařit všechny mé oblíbené jídla. Každý den si budu užívat probuzení v mojí krásné a velké postely. A rozhodně si budu každý den užívat své super vany a své super sprchy. 
V tom bytu budu já. Byt bude takový jako já. Bude vyjadřovat to, čím jsem. Jednoduchá elegance a velice snadno pochopitelná. A snad se v mém novém bytě bude nacházet to nejvzácnější co jsem kdy potkala. 

Ano placení útčů může být vážně někdy velká otrava, ale pokud si to za co si platíte vážně užíváte a máte to rádi, tak si říkám proč ne. Proč do toho něco nevrazit když to milujete a stojíte o to.
Share:

0 komentářů:

Okomentovat