středa 8. února 2017

VOLKSWAGEN TOUR | MÉ TIPY, CO DĚLAT PŘED CESTOU

Hey guys.
Vítám vás u druhého dílu Volkswagen tour alias takového Get ready with me. Nebudeme otálet a rovnou přeskočíme na druhý odstavec, tedy na první tip pro cestování.
1) První tip mě navnadí na cestování a také se tam dozvím různé zajímavé věci a tipy na památky a k tomu mi dopomáhají cestovní vlogy. Dost jsem si oblíbila videa Goga, protože je to ten typ ukecaného člověka. Větší kopie mě, a to doslova větší. 
2) Stáhnětě si chytré aplikace, které vám při cestování pomůžou. Nejlépe si povívejte po nějakých aplikací, které lze používat v offine módu. 
Můj tip pro jednu z nejlepších appek je "Letiště Praha" kde se dozvíme gate, nástupní čas a různá zpoždění letadel. Můžete si přihlásit svůj let a průběžně vám budou chodit oznámení. 



Další aplikace je rozhodně "Maps me" kde si vlastně v čase, kdy budete na wifi si stáhnete mapu danné destinace a po celou dobu pobytu ji budete používat offine. 


A pak aplikace London, která souvisí s tipem 6. 
A samozřejmně offine překladače.

3) Hlídejte si počasí. Pokud se jedná o počasí v den odletu, který plánujete během 14 dní, podívejte se na stránku http://meteocentrum.cz .. Moje počasí v den odletu je 0° a poměrně silný déšť.
4) Pokud cestujete tkz. na vlastní pěst rozhodně navštivte stránky své letecké společnosti. AF dovoluje rozměr 55xněcoxněco a maximální váha 12kg. 
5) Hledejte si tipy pro cestování. Myslím to tím, že nějaké stránky uvadějí co se vyplatí například v Londýně nebo v Paříži. Já si své tipy našla na http://letuska.cz kde jsem se například dozvěděla, že metro je v Londýně daleko dražší než autobus a nebo třeba to, že většina muzei je v Londýně zdarma. 
6) Tento tip souvisí s tipem č. 2. Napiště si místa, která chcete navštívit. Já našla super aplikaci s názvem "London" ve kterém si naplánujete vše, co chcete navštívit.


Share:

0 komentářů:

Okomentovat