neděle 12. února 2017

TUNISKO 2016 | SESTŘIH | KENNEDY GOMÉZ

Hey guy
Konečně jsem se dopracovala k sestříhání a uploadování videa z mé dovolené, která se uskutečnila asi před půl rokem. Byla jsem tam na 2 etapy, takže ve videu jsou oba odlety, za což mě omluvte, ale když jste naprostý blázen do letectví, tak prostě neodoláte a musíte tam dát všechny odlety. 

~Má cesta spadala pod cestovní kancelář EximTours.
~Zemi a hotel jsem navšivila už po několikáte, ale v roce 2016 to bylo datum 29.7 - 13.8 a 23.9 - 30.9, kdy jsem tam už tedy byla sama za sebe. 
~Hotel Eden Star****
~Lokace Zarzis, Tunisko 

Tunisko 2016 <-- Odkaz na video


To už je ode mě vše, já jen doufám, že si video užije. Jsem začátečník, tak na to prosím berte ohled :)
Budu ráda za každý like, komentář a odběr a myslím, že v budoucí době čekejte video "Jak si balím příruční zavazadlo" a konečný vlog z Londýnu😊.

Share:

0 komentářů:

Okomentovat